خرید بلیط هواپیما با فلای آرتا

بلیط هواپیما بهترین قیمت

راحتی و سهولت در خرید بلیط هواپیما

پرواز سالم تر با خرید بلیط هواپیما از فلای آرتا

بلیط هواپیما

هوشمندانه تر سفر کنید

  • چه سفر بعدی شما برای تفریح باشد یا کاری، در اینجا نکاتی وجود دارد که باید در طول فرآیند برنامه ریزی به خاطر داشته باشید:
  • تحقیقات خود را به ویژه در مورد توصیه‌ها و محدودیت‌های سفر برای شهرها و مقصدهای خاص انجام دهید، که ممکن است شامل موارد دیگر، قرنطینه هنگام ورود، پیش‌بینی‌ها در مورد سفرهای غیر ضروری، الزامات یا تغییرات در پروتکل‌های تایید ویزا باشد. فهرست تعاملی کشور به کشور از محدودیت ها و توصیه های سفر هوایی را می توان یافت

 

  • بیمه مسافرتی را بدانید اگر بیمه مسافرتی دارید، مطمئن شوید که چه چیزی را پوشش می دهد.
  • سؤال بپرسید اگر در مورد برنامه سفر موجود فلای آرتا سؤالی دارید، برای کمک به پورتال خدمات مشتری مراجعه کنید.
  • در جریان باشید در مورد اقدامات جدید و به روز تمیزی و ایمنی که توسط شرکای هتل و خطوط هوایی ما انجام می شود بیاموزید.
  • تجهیزات حفاظت فردی از جمله ماسک و ضدعفونی کننده را بسته بندی کنید.
  • به دنبال انعطاف‌پذیری باشید نتایج جستجوی خود را برای سیاست‌های لغو انعطاف‌پذیر مانند بدون هزینه تغییر فیلتر کنید. چندین شرکت هواپیمایی بزرگ، از جمله دلتا ایر لاین، آلاسکا، امریکن و یونایتد ایرلاینز، گزینه‌های انعطاف‌پذیری برای خرید بلیط ارائه می‌دهند. طبق این خط‌مشی‌ها، تا زمانی که در تاریخ‌های حرکت مشخص‌شده توسط خط‌مشی خطوط هوایی منفرد سفر کنید، می‌توانید پرواز خود را یک بار بدون هیچ هزینه‌ای تغییر دهید. (ممکن است مانند همیشه تفاوت کرایه ها اعمال شود.) برخی از خطوط هوایی حتی به شما اجازه می دهند پروازها را برای اعتبار آینده لغو کنید. بنابراین، رزرو زودهنگام به شما این امکان را می‌دهد که اکنون با یک کرایه بدون هزینه تغییر، قیمت عالی را قفل کنید و خیالتان راحت باشد که می‌توانید بعداً آن را تغییر دهید. توجه: سیاست های دقیق بسته به خطوط هوایی متفاوت است. سیاست ها در معرض تغییر هستند. توصیه می‌کنیم همیشه قبل از رزرو، خط‌مشی‌های خطوط هوایی را بررسی کنید
  • سفر ایمن تر ما فهرستی از دستورالعمل‌های سفر از سازمان‌های بهداشتی در سراسر جهان (مانند سازمان بهداشت جهانی و مراکز کنترل بیماری‌های ایالات متحده) را جمع‌آوری کرده‌ایم تا به شما کمک کند اقداماتی را که باید برای کمک به کاهش خطرات سلامتی هنگام سفر انجام دهید، در نظر بگیرید. لطفاً تمام اطلاعاتی را که برای محافظت از خود نیاز دارید مرور کنید. فهرست زیر جامع نیست.
  • فاصله اجتماعی حداقل 6 فوت یا 2 متر (حدود 2 بازو) فاصله بین خود و دیگران را حفظ کنید.
  • در صورت ناخوشی از مسافرت خودداری کنید اگر تب، سرفه، مشکل در تنفس، گلودرد دارید یا تغییرات اخیر در طعم و بوی را مشاهده کرده اید، متخصصان پزشکی توصیه می کنند که سفر نکنید. اگر در سفر مریض شدید، در خانه بمانید و توصیه های مقامات محلی را دنبال کنید.
  • دست های خود را مرتب بشویید دست های خود را به طور مکرر و کامل حداقل به مدت 20 ثانیه با آب و صابون بشویید. اگر آب و صابون به راحتی در دسترس نیست، از ضدعفونی کننده دستی استفاده کنید که حداقل 60 درصد الکل داشته باشد. از لمس چشم ها، بینی و دهان خود با دست های شسته نشده خودداری کنید.
  • ماسک بزنید قبل از زدن ماسک، دست های خود را با ضدعفونی کننده دست حاوی الکل یا آب و صابون تمیز کنید. دهان و بینی خود را با ماسک یا پوشش صورت بپوشانید و مطمئن شوید که هیچ شکافی بین صورت و ماسک وجود ندارد. هنگام استفاده از ماسک از دست زدن به آن خودداری کنید. در صورت انجام این کار، دست های خود را با ضدعفونی کننده دست حاوی الکل یا آب و صابون تمیز کنید.
  • نیازهای سفر را پیش بینی کنید داروی خود را به اندازه کافی برای تمام طول سفر همراه داشته باشید، مطمئن شوید که دارو را در بسته بندی اصلی با برچسب دست نخورده نگه دارید، و اگر به خارج از کشور سفر می کنید، مدارک نسخه را همراه خود داشته باشید. به اندازه کافی ضدعفونی کننده دست مبتنی بر الکل (حداقل 60 درصد الکل) بسته بندی کنید و آن را در دسترس قرار دهید. اما به یاد داشته باشید که برخی از فرودگاه ها یا خطوط هوایی ممکن است محدودیت هایی در حجم مایعاتی که می توانید حمل کنید داشته باشند. برای پوشیدن در اماکن عمومی یک پوشش پارچه ای یا ماسک به همراه داشته باشید. غذا و آب را برای سفر خود آماده کنید. در صورت بسته شدن رستوران ها و فروشگاه ها، مواد غذایی فاسد نشدنی را بسته بندی کنید. اما به یاد داشته باشید که برخی از خطوط هوایی ممکن است توانایی شما در حمل غذا و نوشیدنی را محدود کنند
  • آداب سرفه و عطسه اگر از ماسک استفاده نمی کنید، دهان یا بینی خود را با آرنج خمیده بپوشانید یا از دستمال یکبار مصرف استفاده کنید و بلافاصله پس از استفاده دور بیندازید. پس از سرفه یا عطسه، دست ها را با ضدعفونی کننده دست حاوی الکل یا آب و صابون تمیز کنید.
  • خطوط هوایی و فرودگاه ها به دلیل فرآیندهای جدید و تلاش‌های فاصله‌گذاری اجتماعی در بیشتر فرودگاه‌ها، به طور کلی توصیه می‌کنیم زودتر از زمان معمول به فرودگاه بروید.
  • روش‌های تمیز کردن جدید از تمیز کردن عمیق‌تر بین پروازها گرفته تا مه‌گیری ضد باکتری هواپیما، بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی اعلام کرده‌اند که در حال تمیز کردن یک درجه هستند، حتی در برخی موارد هواپیماها را از چرخش بین پروازها هنگام آمدن از مناطق پرخطر خارج می‌کنند، که ممکن است منجر به این شود. در تغییرات برنامه
  • فاصله گذاری اجتماعی در تمام نقاط سفر شما، برخی از خطوط هوایی و فرودگاه ها عملیات معمول خود را تغییر داده اند تا مسافران و کارکنان از تماس نزدیک با دیگران خودداری کنند. در برخی موارد این شامل ورود بدون تماس، بسته شدن سالن‌های فرودگاه و قرار دادن نشانگرهای فاصله اجتماعی در پست‌های بازرسی امنیتی و بازرسی خطوط هوایی است.
  • تجهیزات حفاظت فردی ممکن است کارکنان، به ویژه مهمانداران و خلبانان را مشاهده کنید که از ماسک و دستکش استفاده می کنند، به خصوص زمانی که نمی توانند از نظر اجتماعی فاصله بگیرند. برخی از خطوط هوایی این امر را برای مسافران نیز الزامی کرده اند. دیگران به مسافران توصیه می‌کنند که اقدامات احتیاطی را انجام دهند. پیشنهاد می کنیم در صورت لزوم ماسک همراه داشته باشید.
  • دما و غربالگری اضافی قبل از سوار شدن به برخی خطوط هوایی یا گرفتن مجوز ورود به برخی کشورها، ممکن است از شما خواسته شود دمای خود را بررسی کنید، آزمایش کووید-19 انجام دهید، اثباتی مبنی بر منفی بودن آزمایش کووید-19 قبل از سفر نشان دهید یا موارد مورد نیاز را ارائه دهید. فرم های سفر این اقدامات ممکن است توسط دولت اجباری باشد و برای کمک به ردیابی تماس COVID-19 وجود دارد.
  • سوار شدن و پیاده شدن پلکانی هنگام سوار و پیاده شدن از پروازها کمی زمان بیشتری در نظر بگیرید، زیرا خطوط هوایی برای جلوگیری از شلوغی بیش از حد تعداد مسافران را متحیر می کنند.
  • کاهش پذیرایی و سرگرمی پروازهای داخلی و حتی خارجی ممکن است دیگر غذا و تفریحی را که به آن عادت داشتید ارائه ندهند. غذا به‌جای سینی‌ها، به‌صورت غذای بیرون‌بر سرو می‌شود. در برخی موارد، صفحه نمایش های سرگرمی شخصی برای کمک به جلوگیری از گسترش ge غیر فعال شده است
  • فیلتراسیون هوای داخلی بیشتر هواپیماهای تجاری دارای فیلترهای HEPA برای گردش مجدد هوا هستند. این فیلترها تقریباً تمام ذرات معلق در هوا را حذف می کنند و کیفیت جریان هوا را در پرواز شما بهبود می بخشند.
  • تمیز کردن فضاهای شخصی بسیاری از خطوط هوایی دستمال‌های ضدعفونی‌کننده را برای مهمانان فراهم می‌کنند، بنابراین می‌توانید صندلی، میز سینی، تکیه‌گاه‌ها، چراغ‌ها و کنترل‌های سرگرمی را پس از نشستن روی صندلی خود پاک کنید. با این حال، ما همچنان شما را تشویق می‌کنیم که در صورت امکان، دستمال‌های ضدعفونی شخصی خود را به همراه داشته باشید.

 

موارد مرتبط

پرواز سالم تر با خرید بلیط هواپیما از فلای آرتا

پرواز سالم تر با خرید بلیط هواپیما از فلای آرتا

همه سفرها مشمول محدودیت‌های دولتی هستند که مرتباً تغییر می‌کنند - لطفاً قبل از برنامه‌ریزی سفرها، توصیه‌های فدرال، ایالتی و محلی را بررسی کنید. ممکن است برای سوار شدن مجدد به هواپیما آماده نباشید، اما این بدان معنا نیست که به آن فکر نکرده اید. اگرچه تصمیم برای پرواز با شماست، خطوط هوایی سخت تلاش می کنند تا تجربه

ادامه مطلب
بلیط هواپیما را یاد بگیریم که چطور و چگونه ارزان خرید کنیم

بلیط هواپیما را یاد بگیریم که چطور و چگونه ارزان خرید کنیم

به دنبال بهترین سایت برای خرید بلیط هواپیما برای دریافت یک پرواز ارزان به همه جا هستید؟ ما شما را در هر زمان و هر مکان تحت پوشش قرار داده ایم. در فلای آرتا ما سوا از این که به کجا در این دنیا میخواهید سفر کنید بهترین قیمت بلیط هواپیما و با خدمات پشتیبانی 24 ساعته را ارائه خواهیم داد !

ادامه مطلب

0 نظر
نوشتن نظر