خرید بلیط هواپیما با فلای آرتا

بلیط هواپیما بهترین قیمت

راحتی و سهولت در خرید بلیط هواپیما

بلیط هواپیما را یاد بگیریم که چطور و چگونه ارزان خرید کنیم

بلیط هواپیما

مباحث و ایده های هایی برای خرید بلیط هواپیما ارزان

به دنبال بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما برای دریافت یک پرواز ارزان به همه جا هستید؟ ما شما را در هر زمان و هر مکان تحت پوشش قرار داده ایم. در اینجا نحوه یافتن بهترین معامله برای رزرو پرواز بدون توجه به اینکه در کجای جهان می خواهید بروید، آمده است.

کدام روز از هفته بهترین روز برای خرید بلیط هواپیما ارزان است؟

برای سفرهای داخلی و خارجی ایران، جمعه ها  می توانند برای خرید بلیط هواپیما ارزان تر باشند. چهارشنبه ها  گران ترین روز برای رزرو پرواز هستند. طبق داده‌های تاریخی*، رزرو در روز مناسب هفته می‌تواند تا 10 درصد در هزینه بلیط هواپیما صرفه‌جویی کند.

 

چه زمانی میتوانیم بهتری قیمت بلیط هواپیما را تهیه کنیم ؟

بر اساس اطلاعات از سایت فلای آرتا در سالهای  1400 و 1399 برای خریدبلیط های اکونومی، نرخها  حدودا 30 روز قبل از حرکت در مسیرهای داخلی  شروع به افزایش می کنند. هنگامتهیه بلیط های خارجی ، قیمت ها معمولاً 3 هفته  قبل از حرکت شروع به افزایش می کنند*. به خاطر داشته باشید که این اطلاعات امکان دارد در مسیر های مختلفت داخلی و خارجی متفاوت باشد . هنگامی که سعی میکنید بهترین خرید را برای بلیط هواپیما انجام دهید ، حتما به قیمتها توجه کنید از ریالی بودن یا به توان بودن قیمتها مطمئن شوید در صورت عدم اطمینان از کارشناسان ما در فلای ارتا بهره بگیرید .

کدام روزها برای مسافرت و خرید بلیط هواپیما ارزان مناسب است ؟

بررسیها ی  قیمت بلیط هواپیما داخلی و خارجی نشان می دهد که پرواز در روزهای چهارشنبه در پروازهای داخلی ایران و جمعه برای پرئازهای خارجی  می تواند ارزان تر باشد. بسیاری از مسافران برای روز جمعه در مسیرهای داخلی و یکشنبه ها در مسیر های خارجی  برنامه ریزی میکنند ، شنبه ها در ایران و دوشنبه ها در مسیر های بین المللی ، شانس شما برای قیمت بلیط ارزان بیشتر است. بلیط هواپپیما برای روز چهارشنه در مسیر داخلی وجمعه  در مسیر خارجی   تقریباً 7٪ ارزان تر از سفر هوایی در روزهای دیگر  است.

 

کدام ماهها برای خرید بلیط هواپیما مناسبتر است ؟

ارزان‌ترین ماه برای پرواز بسته به جایی که می‌روید می‌تواند متفاوت باشد، بنابراین یافتن بهترین نرخ‌ها تا حد زیادی به اجتناب از زمان اوج سفر برای مقصد شما منجر می‌شود. اگر به‌دنبال پروازهای بین‌المللی ارزان هستید، گران‌ترین ماه فوریه است، در حالی که ارزان‌ترین ماه نوامبر با پروازهای ارزان در نوامبر است که تا 35.7 درصد نسبت به فوریه صرفه‌جویی می‌کند. پروازهای داخلی ارزان کمی متفاوت عمل می‌کنند، به طوری که مارس گران‌ترین و آگوست کم‌هزینه‌ترین پروازها با پروازهای ارزان در ماه آگوست است که تا 37% صرفه‌جویی می‌کنند*.

چگونه می توانم ارزان ترین پروازها را در flyarta پیدا کنم؟

قیمت بلیط هواپیما ارزان را در یک نگاه از موجودی بزرگی از شرکت های هواپیمایی در flyarta مقایسه کنید. برای دریافت بهترین قیمت، می‌توانید با انعطاف‌پذیری با تاریخ‌های سفر، شرکت‌های حامل، و پروازهای بدون توقف/موقع، پروازهای ارزان‌تری دریافت کنید. نکته داخلی: عضو شوید (رایگان است!) تا در هر رزرو، پاداش دریافت کنید. ما سفر شما را بدون استرس و پیشنهادهای باورنکردنی بلیط هواپیما تهیه می کنیم تا بتوانید راحت بنشینید، استراحت کنید و تعطیلات یا سفر کاری خود را شروع کنید.

 

چگونه می توانم در هزینه های پرواز صرفه جویی کنم؟

ترکیب و تطبیق بلیط های هواپیما و انواع کرایه می تواند به صرفه جویی در هزینه بلیط هواپیما به مقصد شما کمک کند. هنگام رزرو با flyarta، به راحتی قیمت‌های شرکت‌های حامل، تاریخ ورود و خروج، کلاس کابین هواپیما و موارد دیگر را مقایسه کنید. رزرو بلیط هواپیما در روز یکشنبه و حرکت در روز جمعه، احتمالاً بر اساس داده‌های تاریخی می‌تواند باعث صرفه‌جویی در هزینه شما شود. همچنین می توانید پروازها را بر اساس بودجه خود فیلتر کنید، مثلاً به طور خاص به دنبال پروازهای ارزان زیر 200 دلار باشید.

 

چگونه می توانم معاملات ارزان قیمت لحظه آخری را دریافت کنم؟

تجزیه و تحلیل داده‌های تاریخی الگوهای قیمت‌گذاری پرواز نشان می‌دهد که هنوز هم می‌توانید در سفرهای داخلی 3 هفته قبل از حرکت*، معاملات شگفت‌انگیز بلیط هواپیما پیدا کنید. اگر پروازهای ممتاز دارید، پروازهای لحظه آخری بین‌المللی، 2 هفته قبل از پرواز، پیشنهادهای عالی ارائه می‌دهند، اما مسافران اقتصادی ممکن است بخواهند کمتر از 4 هفته خارج از زمین تلاش کنند*. سعی کنید با تاریخ سفر، فرودگاه ها و پروازهای بدون توقف/مقابل انعطاف پذیر باشید تا ارزان ترین پروازها را در فلای آرتا پیدا کنید. چه در حال برنامه ریزی یک سفر کاری سریع یا یک تعطیلات خود به خود با دوستان باشید، می توانید پروازهای لحظه آخری، رفت و برگشت یا پروازهای چند شهر را در flyarta انتخاب کنید. همه چیزهایی را که برای سفرهای خود نیاز دارید در یک مکان پیدا خواهید کرد - و همه آنها با قیمت مناسب.

چگونه با flyarta رزرو کنم؟ رزرو پرواز خود با flyarta آسان است، زیرا تنها کاری که باید انجام دهید این است که تاریخ سفر، مقصد عزیمت، مانند پرواز از آتلانتا یا پرواز از هارتسفیلد-جکسون و مقصد رسیدن را در جستجو قرار دهید. سپس، تمام پروازهای موجود برای آن تاریخ ها و مقصدها ظاهر می شوند. می‌توانید از فیلترهای جستجو برای محدود کردن نتایج و همچنین بر اساس عوامل مختلفی مانند خط هوایی، تعداد توقف‌ها، زمان حرکت و سیاست‌هایی مانند انتخاب صندلی و رزروهای قابل استرداد استفاده کنید. علاوه بر این، مسافران ممکن است جستجوی خود را برای پروازهای رفت و برگشت، پروازهای یک طرفه و پروازهای چند شهر تغییر دهند.

هنگام رزرو پرواز باید به چه نکاتی توجه کنم؟

عوامل متعددی در رزرو هر پرواز دخیل هستند، و شما باید همه آنها را زیر نظر داشته باشید تا مطمئن شوید که زمان سفر، خط مشی چمدان، خط هوایی و کلاس مورد نظر خود را دریافت می کنید. در نظر بگیرید که کدام فرودگاه به مقصد نهایی شما نزدیک‌تر است (مسافران به لس‌آنجلس ممکن است پروازهای LAX را به پروازهای PSP ترجیح دهند و مطمئن شوید که این پرواز دارای تمام چمدان‌هایی است که قصد دارید با خود ببرید. علاوه بر این، کلاس‌های پروازی مختلف از جمله پروازهای اقتصادی را در نظر بگیرید. برای عملکرد و پروازهای ممتاز اگر می خواهید از تجربه آرامش بخش تری لذت ببرید.

ارزان ترین مکان برای سفر کجاست؟

ارزان ترین مکان برای سفر می تواند در همان کشور باشد، مانند شیکاگو. پرواز به شیکاگو صرف نظر از اینکه از کجا در قاره ایالات متحده می آیید نسبتاً مقرون به صرفه است. پروازها به لاس وگاس نیز بسیار مقرون به صرفه هستند. در حالی که فرودگاه وگاس مرکز هیچ شرکت هواپیمایی بزرگی نیست، اما رقابت زیادی برای پایین نگه داشتن قیمت ها دارد.

کجا می توانم ارزان پرواز کنم؟

ماندن در یک بودجه سخت به شما این امکان را می دهد که پروازهای ارزان زیادی پیدا کنید، حتی به مقصدهایی مانند پورتوریکو. در واقع، پروازهای پورتوریکو حتی نیازی به داشتن گذرنامه برای شهروندان آمریکایی ندارد. پرواز به آلبرتا و سایر مقاصد در کانادا نیز می تواند نسبتاً مقرون به صرفه باش

بلیط لحظه آخری آیا مقرون به صرفه هست ؟

بسته به اینکه چقدر دیر رزرو می‌کنید، کجا می‌روید و نوع پروازی که انتخاب می‌کنید، بلیط‌های پرواز می‌توانند در آخرین لحظه ارزان‌تر باشند. طبق اطلاعات تاریخی، برای پروازهای داخلی با بلیط های اقتصادی، قیمت ها معمولاً 3 هفته قبل از پرواز و 4 هفته برای پروازهای بین المللی شروع به افزایش می کنند.

آیا پروازهای قابل استرداد کامل موجود است؟

بله، چندین پرواز کاملاً قابل استرداد در دسترس هستند و دقیقاً در صفحه نتایج جستجوی شما با متن سبز برچسب گذاری می شوند. همچنین می‌توانید پروازهای کاملاً قابل استرداد را فیلتر کنید تا همه پروازهایی را که واجد شرایط نیستند از نتایج خود حذف کنید. فقط مطمئن شوید که قبل از رزرو، خط‌مشی خاص هر پرواز را بررسی کنید.

چرا باید بلیط هواپیما  خود را با flyarta رزرو کنم؟

رزرو با flyarta پیدا کردن یک پرواز را آسان می کند، اما این فقط آغاز هر چیزی است که می توانید از آن بهره ببرید. ما همچنین هتل‌ها، ماشین‌های کرایه‌ای و حتی فعالیت‌هایی را ارائه می‌کنیم که می‌توانید با بسته‌های پیشنهادی برای مسافرانی که همزمان بیش از یک جنبه از سفر خود را برنامه‌ریزی می‌کنند، خریداری کنید. بعلاوه، flyartaخرید ارزان قیمت خیره کننده ای را ارائه می دهد که می تواند به شما در صرفه جویی کمک کند. اعضای flyarta همچنین با هر خریدی که می‌تواند برای رزروهای بعدی در آینده تخفیف داده شود، امتیاز کسب کنند.

موارد مرتبط

پرواز سالم تر با خرید بلیط هواپیما از فلای آرتا

پرواز سالم تر با خرید بلیط هواپیما از فلای آرتا

همه سفرها مشمول محدودیت‌های دولتی هستند که مرتباً تغییر می‌کنند - لطفاً قبل از برنامه‌ریزی سفرها، توصیه‌های فدرال، ایالتی و محلی را بررسی کنید. ممکن است برای سوار شدن مجدد به هواپیما آماده نباشید، اما این بدان معنا نیست که به آن فکر نکرده اید. اگرچه تصمیم برای پرواز با شماست، خطوط هوایی سخت تلاش می کنند تا تجربه

ادامه مطلب
بلیط هواپیما را یاد بگیریم که چطور و چگونه ارزان خرید کنیم

بلیط هواپیما را یاد بگیریم که چطور و چگونه ارزان خرید کنیم

به دنبال بهترین سایت برای خرید بلیط هواپیما برای دریافت یک پرواز ارزان به همه جا هستید؟ ما شما را در هر زمان و هر مکان تحت پوشش قرار داده ایم. در فلای آرتا ما سوا از این که به کجا در این دنیا میخواهید سفر کنید بهترین قیمت بلیط هواپیما و با خدمات پشتیبانی 24 ساعته را ارائه خواهیم داد !

ادامه مطلب

0 نظر
نوشتن نظر