بلیط هواپیما

بلیط هواپیما را از فلای آرتا بخریم !

بلیط هواپیما

فلای آرتا معتبرترین وبه روز ترین سیستم خرید اینترنتی بلیط هواپیما،اتوبوس و قطاردر ایران است که از سال 1391 شروع به ارائه خدمات نموده و در طول این 9 ساله توانسته رضایت تعداد قابل توجهی از مسافران را کسب کند.ازهمان آغاز فلای آرتا، فروش بلیط داخلی و خارجی را برای مسافران خود در دستور کار قرارد داد.

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما :

بلیط هواپیما  زمانی رواج یافت  که اولین پروازهای مسافرتی انجام گرفت ، در حقیقت مدرکی هست که نشان میدهد مسافران یک پرواز از قبل هزینه رزرو صندلی هواپیما را پرداخت کرده اند و می توانند در فرودگاه با نشان دادن آن برای سوار شدن به هواپیما و دریافت کارت پرواز استفاده کنند

 

مزیئت خرید بلیط هواپیما از فلای آرتا

مسافر ارجمند  با خرید بلیط هواپیما از وب سایت فلای آرتا با سیستمی با کیفیت و مطمئن و قابل قبول طرف هستید که تمام نیازهای شما را برای یک مسافرت را پوشش می‌دهد. برای خرید بلیط هواپیما درفلای آرتا ابتدا مبدا، مقصد و تاریخ مسافرت  خود را انتخاب کنید. پس از کلیک روی دکمه جستجو، لیست قیمت بلیط هواپیما به محل مسافرت و لیست تمامی ایرلاینهای موجود در آن مقصد را رویت خواهید نمود. در لیست ظاهر شده می توانید روی یکی از گزینها کلیک نموده و بهترین زمان و بهترین نرخ موجود را انتخاب نموده و بلیط هواپیما خود را پس از وارد کردن اطلاعات مسافر خریداری بفرمائید. 

 

تقویم قیمت بلیط هواپیما یکی از ابزارهای شگفت انگیز برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما در فلای آرتا است. وقتی نرخ ارزان برای شما مهم هست و هیچ منعی برای شما مسافر گرامی وجود ندارد که در یک روز خاص به مسافر حود بپردازید  با کمک گرفتن از تقویم قیمت شما می‌توانید بالاترین یا پایین ترین نرخ  بلیط پرواز را برای چند روز مشاهده کنید ومناسبترین قیمت بلیط هواپیما را انتخاب و اقدام به خرید بلیط هواپیما کنید .

حتی با ستفاده از فیلترهای کنار لیست قیمت، با نوع بلیط خود را اقبیل تعداد توقف، شرکت هواپیمایی، نوع پرواز(چارتری، سیستمی)، ساعت پرواز محدود کرده و انتخاب خود را ساده تر کنیدد. در واقع با انتخاب بلیط چارتر هواپیما یا بلیط هواپیما سیتمی  شما می توانید یک نوع از بلیط را در لیست قیمتها داشته باشید. شما وقتی قصد دارید بلیط هواپیما خارجی،خرید کنید لطفا قبل از انتخاب مبدا و مقصد کلید پرواز خارجی را زده و بعدا به مراحل خرید بلیط هواپیما اقدام کنید. بلیط هواپیما اکونومی و یا بلیط هواپیما بیزنس کلاس و حتی پرمیوم کلاس نیز قابل فیلتر شدن هستن لطفا در صورت داشتن هر گونه سوال در این موارد با کارشناسان فلای آرتا در تماس باشد.

کارت شتاب تمامی بانکها برای خرید بلیط هواپیما در فلای آرتا شناخته شده اند و شما با تهیه کارت بانکی معتبر و داشتن رمز دوم معتبر میتوانید خرید خود را در تکمیل کنید و بلیط پرواز خود را در کسری از ثانیه از طریق ایمیل یا گوشی تلفن همراه دریافت کنید.

 

میسر بودن استرداد آنی بلیط هواپیما

از امکانات با ارزش فلای آرتا می توان  استرداد لحظه ای بلیط هواپیما یا کنسلی بلیط است. زمانی  که پس از رزرو بلیط هواپیما بنا بر هر علتی برنامه سفرتان تغییر کرده و یا پرواز شما به علت کنسلی آب و هوا و یا دلیلی دیگر از طرف شرکت هواپیمایی کنسل شده باشد  ببسیار راحت  می‌توانید طبق قوانین مربوط به ایرلاینها، بلیط هواپیمای خود را باطل کنید. پس از اعمال استرداد بلیط، باقیمانده  پول شما در کمترین زمان ممکن به حساب بانکی که خرید انجام شده برگردانده خواهد شد. همه مراحل خرید بلیط هواپیما،اتوبوس و قطار و استرداد آنها را می توانید از طریق گوشی موبایل، تبلت و کامپیوتر به سهولت انجام دهید در تمامی مراحل خرید و استرداد کارشناسان ما با جان و دل برای بر طرف نمودن مشکلات احتمالی آمادگی دارند.

 

رزرو بلیط هواپیما از همه ایرلاینها

در لحظه ظاهر شدن لیست پروازها برای  خرید بلیط هواپیما داخلی همه شرکتهای هواپیمایی، قشم ایر، آسمان،کاسپین، تابان،زاگرس، کیش ایر، معراج وارش، ایران ایر و یا ماهان را نشان خواهد داد و حق انتخاب هر یک از گزینه برای شما محفوظ است.

فلای آرتا: یکی از چند گزینه برتر خرید اینترنتی بلیط هواپیما

با افتخار اعلام میکنیم فلای آرتا در طول یک دهه فعالیت خود هیچ شکایتی در هیچ سازمان و نهادی نداشته و این گواه اعتبار ما در بین مسافران گرانقر می باشد امیدواریم سالها در کنار شما با اعتماد و اطمینان فعالیت داشته باشیم .

مدیریت و تمامی پرسنل فلای آرتا مشتاقانه پذیرای هر گونه انتقاد،پیشنهاد و نقطه نظرات شما می باشد .

 

تغییر زمان پرواز بلیط هواپیما

تغییر تاریخ بلیط هواپیما هایی که از طریق وب سایت فلای آرتا خریداری شده هست نیز مقدور هست و شما میتوانید با تماس از طریق شماره تماسهای ذکر شده در تماس با ما یا ارسال پیام از طریق پشتیبانی نسبت به تغییر تاریخ بلیط هواپیما اقدام کنید.

 

مقدار بار مجاز پرواز چگونه محاسبه میگردد؟

مقدار بار مجاز در پرواز های  از 20 کیلیو تا 40 کیلیو متغییر هست و از عوامل تاثیرگذار در بار مجاز هر پروا شرکت هواپیمایی، اکونومی یا بیزنس بودن صندلی هواپیما، مقصد می توان اشاره کرد.

 

قیمت بلیط هواپیما برای کودکان فرق دارد؟

اگر بلیط هواپیما شما از نوع سیستمی هست معمول از 50 ال 75 درصد تخفیف بلیط هواپیما برخوردار است و در معدود بلیطهای چارتری نیز شاید بتوان از این تخفیفها استفاده کرد.

 

حیوان خانگی را می‌توان داخل پرواز برد؟

در پروازهای ایرانی این امر منتفی هست، شما باید در پروازهای داخلی حیوانات خود را در قسمت بار مبدا تحویل داده و در مقصد تحویل بگیرید.و پروازهای خارجی نیز حتما قبل از اقدام به خرید بلیط هواپیما با ایرلاین مربوطه در تماس باشید و یا از کارشناسان ما در این مور سوالات خود را بپرسید .در ضمن در هر زمان باید حیوان خانگی شما دارای شناسنامه،کارت بهداشت، کارت واکسن و قفس مطمئن باشد.

 

 نام و نام خانوادگی بلیط هواپیمای رزروشده میتوانیم عوض کنیم ؟

خیر، به هیچ وجه این مورد امکان ندارد و بلیط اولیه که خریداری شده طبق قوانین مربوط به هر پرواز کنسل و بلیط جدید از طریق سایت خرید اینترنتی بلیط هواپیما فلای ارتا خریداری گردد.

بلیط هواپیما شیراز یک از مسیرهایی هست که فلای آرتا تخصص ویژه ای در این مسیر دارد

موارد مرتبط

0 نظر
نوشتن نظر